Joi, pe 24 ianuarie, Vlad Mihai (a.k.a. Cutarica) va ajunge in Club Kadett in cadrul unui training dedicat freelancing-ului in industria de advertising.
Vlad le va explica participantilor care sunt principalele coordonate ale freelancing-ului in acest domeniu, urmand ca pe parcursul sesiunii sa povesteasca despre primii pasi de urmat in aceasta directie, despre modul in care se construieste un portofoliu bun si importanta lui sau despre cum functioneaza o colaborare (time management, construirea unui brand personal, task-uri, intalniri cu clientii etc.) De asemenea, va discuta despre diferentele dintre freelancing si jobul in cadrul unei agentii de publicitate, punctand principalele avantaje si dezavantaje ale lucrului in acest regim, din punctul de vedere al unui om de creatie.
In prezent, Vlad este Art Director in cadrul unei agetii de marketing de film, freelancer pe ilustratie/graphic design, simultan studiind Comunicare si Relatii Publice la SNSPA. A pus bazele departamentul de creatie in cadrul Advice (pana in acel moment, un departament subordonat celui de PR&Marketing), devenind primul Creative Director pe parcursul celor 10 ani de existenta a asociatiei studentesti.
Cel mai tanar Art Director in cadrul fiecarei agentii in care a activat, Vlad a lucrat pana acum pentru branduri precum Ferrero (Kinder), Samsung, Red Bull, Tic Tac, Red Cross, Skol, Holsten NA, Dacia, Romtelecom, BCR, Praktiker, Kinodiseea, Discovery Romania, Prigat, Absolut Vodka, Grolsch, Mighty Wallet.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.