Daca am avea un festival de publicitate care premiaza fail-urile, candidati ar fi destui. Totusi putine reclame sunt atat de valoroase incat sa determine juratii sa creeze, special pentru ele, o categorie nou-nouta. Prima reclama de la Profi a fost neegalata in istoria publicitatii romanesti, fiind premiata cu aur, argint si bronz la capitolul "Un munte de rupturi logice" si am dezbatut asta pe larg aici. Tocmai cand parea ca nimeni altcineva n-o sa poata vreodata atinge performanta, am mai gasit un candidat viabil: reclama pentru cozonacul Chocolat – "Miraculos", care a tot fost shareuita pe Facebook zilele astea. Poate n-o sa fure chiar titlul, dar ar putea deveni vedeta din 2013 a celei mai jenante categorii de la Failvertising Festival.
Motivul "shaorma cu de toate" in reclama pentru cozonacul Chocolat
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii