Cea mai recenta campanie dezvoltata de Ogilvy&Mather Romania pentru COSMOTE le propune consumatorilor sa treaca prin cat mai multe experiente si lucruri noi in fiecare zi pentru a avea mai multe lucruri de impartasit cu prietenii, informeaza un comunicat de presa emis de reprezentantii companiei.
Campania "Ceva nou in fiecare zi, ca sa ai ce povesti", ce ii are ca protagonisti pe Smiley si Kotoy, a demarat printr-un teaser in care acestia constatau ca nu mai au lucruri noi sa-si povesteasca.
"Experimentarea unor lucruri noi reprezinta numai jumatate din distractie si emotie, cealalta jumatate fiind impartasirea povestilor cu prietenii tai. Tinerii sunt de regula conectati cu toata lumea, cu toate noutatile si au nevoie constant de noi experiente cu scopul de a iesi in evidenta si de a impartasi mai mult. Noi intelegem nevoia lor de aventura si de a-si depasi limitele si ii incurajam sa incerce lucruri noi si apoi sa raspandeasca vestea. Ajutandu-i sa fie mereu conectati si sa distribuie experientele lor catre persoanele din jur, ofertele si produsele noastre devin un vehicul de imbogatire a vietilor clientilor nostri", a declarat Dana Bursuc (Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania).