Marius Deak (CEO/Strategy Director, GreenPixel) a povestit despre nevoia mai mare a consumatorilor pentru creativitate, eficienta si rezultate, cresterea cu peste 20% a veniturilor agentiei si intrarea in "era consumatorului".
Clienti activi in 2012
Vodafone, BRD, Ursus Breweries (Timisoreana), Fashion Days, TAROM, trupa Cargo, Cheque Dejeuner Romania, Ringier Romania, Lagardere (Europa FM), Bijuteria Teilor, Aylin, Distinct Datacenter.
Obiectivele campaniilor si cerintele clientilor in 2012
Ca sa rezum, au cerut creativitate, eficienta si, desigur, rezultate. In comparatie cu anii trecuti, au cerut MAI MULT din toate cele trei.
Cea mai mare parte din campaniile pe care le-am derulat au vizat engagement-ul consumatorilor pe web si in social media, dar am avut parte si de cateva proiecte mari de comunicare.
Evolutia veniturilor si prognoze pentru 2013
Anul acesta veniturile agentiei au crescut cu peste 20% fata de anul trecut, iar noile conturi castigate (si pe care le vom anunta in curand) indica o crestere semnificativa a veniturilor GreenPixel in anul ce urmeaza.
Schimbari la nivel de agentie
Eficientizarea proceselor si primii pasi in transformarea GreenPixel dintr-o agentie cu reputatie exclusiv digitala intr-o agentie de creatie 360 cu ADN in digital.
Trenduri in comunicarea online si tendinte pentru 2013
Era comunicarii orientata "pe canale", in care expunerea media genera conversia a cam trecut. Intram in era consumatorului ca principal actor, a factorului social (social ripples) ce nu poate fi ignorat, a disponibilitatii si cooptarii interesului. Implicit, vom asista la mici revolutii.
Practic, digitalul va sta din ce in ce mai mult la baza campaniilor ATL. Iar datorita experientei noastre in digital, GreenPixel e bine pregatita pentru aceasta perioada.