Vlad Popovici (Managing Director, Kubis Interactive) a vorbit despre extinderea agentiei cu un birou in SUA si despre dezvoltarea segmentului de mobile apps, datorata penetrarii agresive a smartphone-urilor pe piata romaneasca.
Clienti activi in 2012
Printre conturile din portofoliul Kubis sunt si Vodafone, URSUS Breweries (URSUS, Grolsch, Peroni, Redds), Unilever (Dove, Dove Men, Rexona, Clear), Citibank, Toyota, Carrefour.
Obiectivele campaniilor si cerintele clientilor in 2012
Vorbind acum strict de clientii Kubis, cred ca maturizarea la nivel de know-how si proiecte digitale integrate au dus la cereri din ce in ce mai complexe, pot spune chiar foarte "specializate". Nu mai discutam neaparat de campanii integrate si de KPI-ii clasici precum Talking about this, Engagement rate, New visitors, Average time spent, Click through rate etc, ci de servicii de nisa precum consultanta pe asset-uri de digital, usability analysis si alte servicii extrem de specializate.
Evolutia veniturilor si prognoze pentru 2013
2012 a fost un an foarte bun pentru Kubis, cu o crestere semnificativa. Sunt incantat de evolutia agentiei si asta se datoreaza in intregime echipei Kubis careia ii multumesc, dar si increderii pe care clientii ne-au acordat-o. Anul viitor este un an incert, cel putin in acest moment. Digitalul este in crestere, fara indoiala. Nu stim insa daca clientii vor "da drumul la bugete" sau va fi o contractie. Vom avea semnale concludente undeva in februarie-martie.
Schimbari la nivel de agentie
Anul acesta am continuat sa ne extindem echipa, avem o organizatie solida si stabila cu peste 40 de profesionisti in online, am fost premiati la festivaluri locale si internationale, am pastrat si in acelasi timp si castigat unii dintre cei mai importanti clienti de pe piata. In plus, am deschis un nou birou in US care este operational si care deja are rezultate peste asteptari.
Trenduri in comunicarea online si tendinte pentru 2013
Daca pana mai ieri social media era pe val, cred cu tarie in dezvoltarea segmentului de mobile apps si a integrarii acestora cu toate mediile digitale, datorita penetrarii agresive a smartphone-urilor. Mai cred ca 2013 si 2014 vor fi anii in care continutul video va fi din ce in ce mai cerut de branduri. Video-ul ca si continut exclusiv, owned by the brand, integrat in mixul de comunicare dar mai ales in contextul digital si social media, va fi cel care va face diferenta la nivel de engagement si interactiune cu userii.