Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo) povesteste ca unul dintre obiectivele majore ale campaniilor a fost cresterea prezentei si relevantei brandului in cadrul comunitatilor sociale si ca principalul trend a fost activarea marelor mase de pe Facebook.
Clienti activi in 2012
P&G, Bergenbier, Dacia, Medas, Axa Asigurari, Intersnacks.
Obiectivele campaniilor si cerintele clientilor in 2012
Doua mari obiective: cresterea vanzarilor si cresterea prezentei si relevantei brandului in cadrul comunitatilor sociale.
Evolutia veniturilor si prognoze pentru 2013
In 2012 avem o crestere mica fata de 2011 iar in 2013 credem ca o sa crestem in continuare, cu o dinamica mai buna decat in acest an.
Schimbari la nivel de agentie
Nu avem de raportat nici o schimbare in 2012 dar pregatim noutati majore in 2013 :).
Trenduri in comunicarea online si tendinte pentru 2013
Principalul trend in 2012 a fost legat de activarea marilor mase sociale de pe Facebook. Foarte multe branduri au mutat in intregime comunicarea spre aceasta zona si au inceput constructia unui dialog continuu cu fanii si entuziastii.
2013 cred ca inseamna, in primul rand, consacrarea unui nou mediu – mobilul si inceputul realizarii integrarii intre principalele ecrane din viata oamenilor.