Laurentiu Dumitrescu (Managing Partner, Digital Star) a vorbit despre 2012, anul retelelor sociale in Romania, cresterea cifrei de afaceri a agentiei in comparatie cu 2011 si depasirea obiectivelor stabilite pentru departamentul de social media infiintat la inceputul anului.
Clienti activi in 2012
Samsung, GlaxoSmithKline, Fabryo, Kraft, Billa, Penny Market, Fashion House, Avon, Renault, UniCredit Tiriac Bank, Piraeus Insurance Reinsurance Broker, Uniqa Asigurari, Intesa Sanpaolo Bank.
Obiectivele campaniilor si cerintele clientilor in 2012
Anul acesta pot spune ca a fost anul social media. Cele mai multe campanii facute pentru clientii nostri au avut o componenta de social media. Acest lucru nu se intampla in anii precedenti. Pot spune ca anul 2012 este primul an in care social media a avut o crestere exploziva.
Evolutia veniturilor si prognoze pentru 2013
Cifra de afaceri este in crestere comparativ cu aceeasi perioada a anului 2011. Cresterea este datorata castigarii de noi clienti si a volumului mai mare de proiecte de la clientii existenti. Am depasit obiectivele de business stabilite pentru acest an. Ne propum ca si in 2013 sa crestem volumul de business si calitatea produselor noastre.
Schimbari la nivel de agentie
La inceputul anului am creat un departament de social media anticipand cererea de servicii din aceasta zona de business. La final de an, rezultatele acestui departament ne-au depasit asteptarile.
Trenduri in comunicarea online si tendinte pentru 2013
Anul 2012 este anul social media in Romania. Cred ca tredul de crestere se va accentua in 2013. Generarea de insight-uri care pleaca de la observarea unor comportamente din social media va fi un trend de urmarit. Dezvoltarea social media si a tool-urilor de analizare a campaniilor online ne permit sa generam insight-uri intr-un mod in care nu putea visa acum cativa ani.