Adrian Alexandrescu (Interactions): "Pentru anul viitor sunt convins ca o sa vedem o integrare mai mare online-mobile"

Adrian Alexandrescu (Co-founder si Managing Director, Interactions) a vorbit despre cresterea organica a veniturilor agentiei in 2012, tendinta campaniilor online de a include componente de social media si prognoze cu privire la trendurile din 2013

Clienti activi in 2012

Mega Image, Nestle, SEAT, CEC Bank.

Obiectivele campaniilor si cerintele clientilor in 2012

Am simtit o crestere a nivelului de acuratete in cerinte a clientilor. Proiectele din acest an au fost mai clar definite de la inceput, mai pragmatice.

Evolutia veniturilor si prognoze pentru 2013

Inregistram o crestere usoara, organica. Mentinem trendul 2010-2011 si speram sa continuam la fel si in 2013.

Schimbari la nivel de agentie

Am avut o crestere de 10% a personalului din agentie.

Trenduri in comunicarea online si tendinte pentru 2013

In mod cert a fost anul Facebook (aplicatii, etc). Pentru anul viitor sunt convins ca o sa vedem o integrare mai mare online-mobile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related