Adrian Alexandrescu (Co-founder si Managing Director, Interactions) a vorbit despre cresterea organica a veniturilor agentiei in 2012, tendinta campaniilor online de a include componente de social media si prognoze cu privire la trendurile din 2013
Clienti activi in 2012
Mega Image, Nestle, SEAT, CEC Bank.
Obiectivele campaniilor si cerintele clientilor in 2012
Am simtit o crestere a nivelului de acuratete in cerinte a clientilor. Proiectele din acest an au fost mai clar definite de la inceput, mai pragmatice.
Evolutia veniturilor si prognoze pentru 2013
Inregistram o crestere usoara, organica. Mentinem trendul 2010-2011 si speram sa continuam la fel si in 2013.
Schimbari la nivel de agentie
Am avut o crestere de 10% a personalului din agentie.
Trenduri in comunicarea online si tendinte pentru 2013
In mod cert a fost anul Facebook (aplicatii, etc). Pentru anul viitor sunt convins ca o sa vedem o integrare mai mare online-mobile.