Incepand cu luna decembrie, IQads si SMARK lanseaza doua tipuri de abonament, ce permit accesul la continutul integral in cadrul celor doua portaluri.
Membrii abonati IQads si SMARK vor avea acces la continut fara zona de publicitate din interiorul articolelor si vor beneficia de reduceri pentru participarea la conferintele si workshop-urile din seria SMARK KnowHow si la achizitionarea rapoartelor de cercetare realizate sub umbrela SMARK Research.
"Credem in relevanta si valoarea pe care o au materialele editoriale ale IQads si SMARK pentru comunitatile noastre. Ne dorim si vom face o dezvoltare a echipelor editoriale si a calitatii articolelor publicate. In aceste conditii, vrem sa avem si alte forme de monetizare a continutului, nu doar publicitatea. Incepem demersul cu aceste doua tipuri de abonament care ofera acces la continutul de arhive al portalurilor si alte avantaje pentru abonati." a declarat Marius Cristea, Managing Director, Blue Idea.
Optiunile de abonare sunt pe termen de o luna (5 Euro + TVA) si 3 luni (10 Euro + TVA) si sunt accesibile in paginile IQads - http://www.iqads.ro/sms si SMARK - http://www.smark.ro/sms
Plata abonamentelor este procesata prin sistemul de microplati prin SMS al mobilPay.ro / NETOPIA pentru operatorii Cosmote, Orange si Vodafone.
IQads si SMARK sunt marci ale Blue Idea, IQads fiind cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, iar SMARK o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcom, prin intermediul ei fiind creata o platforma de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.