Big data si consumer's voice – doua trenduri discutate la Cristal Festival 2012

Big data si consumer's voice – doua trenduri discutate la Cristal Festival 2012

Jacques Seguela (Chied Creative Officer si Vicepresedinte, HAVAS Worldwide) a facut o introducere perfecta pentru panelul "Innovation and Social Media" al celei de-a patra zile a Festivalului Cristal 2012, organizat intre 12 si 16 decembrie in Crans Montana (Elvetia). Dupa o prezentare a relatiei dificile consumator – media – brand, Philippe Peyresaubes (VP Partenerships EMEA – Bazaarvoice), Pierre Chapaz (CEO & Founder, Ebuzzing), Raphael Savy (Manager Director, Aprimo eCircle), Sebastien Lafebvre (CEO, Mesagraph), Jean-Baptiste Sabiani (Head of creative solutions & ad innovation, Orange Advertising), Irene Labus (Analytics Director, HAVAS Worldwide), Philippe Seignol (President, Performics) si Piere – Emanuel Cros (General Manager, Performics) au vorbit despre vocea consumatorului si integrarea big data in comunicarea din social media a brandurilor, formatele video de succes in online, integrarea de big data in comunicare si utilizarea mixului de media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related