Ne-am obisnuit de ceva vreme sa urmarim pe TV batalia intre cei trei grei mioritici ai vanzarii electrocasnicelor, prilej de etalare a suficientei, neglijentei in executie, lipsei de logica sau strategie, hacuire a limbii romane, furaciune de prin curtea altora. Uneori, graba se combina cu disperarea si complexul follower-ului, iar mesajele - in loc sa se diferentieze, ajung sa se calchieze, creand confuzie de identitate in mintea ipoteticului cumparator. Traiasca fonturile si culorile - doar ele ce mai fac diferenta!
Din punct de vedere al identitatii, pe cei de la Altex i-am perceput ca fiind cei mai pagubosi. Oricit am incercat sa-mi imaginez ceva bun in serifa logo-ului lor, gindul ma trimetea constant spre Bancorex, cu toate relele ce decurgeau de aici. Apoi, numele declara cu onestitate moartea business-ului din fasa, iar ce ramine este un alt "ex". In spoturile lor executia a lasat tot timpul de dorit, facindu-ma sa ma intreb cum reuseste un televizor aruncat de la etaj sa aiba sonorul transmisiei nealterat dupa scoaterea din priza si busitura, de ce pensionara volitiva isi arunca aspiratorul de ultima generatie, ce se intimpla cu Dacia - care nu are loc si timp de frinare - in urma impactului frontal cu vechea masina de spalat aruncata pe sosea? Mai mult, baietii de la circulatie "stie" si "ia masuri"? Astept continuarea si procesul verbal in scris.