40.000 de vizitatori unici ai aplicatiei "Manifestul pentru creativitate" dezvoltate de Starcom MediaVest si Digital Star

40.000 de vizitatori unici ai aplicatiei "Manifestul pentru creativitate" dezvoltate de Starcom MediaVest si Digital Star

Pentru a promova lansarea noului model Samsung Glalaxy Note II, Starcom MediaVest si Digital Star au dezvoltat aplicatia de Facebook "Manifestul pentru creativitate", informeaza un comunicat de presa emis de reprezentantii grupului Leo Burnett. Pornind de la pozitionarea produsului care vizeaza exprimarea creativitatii, campania isi propune sa aduca in atentie beneficiile produsului printr-un exercitiu de imaginatie care sa le ofere utilizatorilor posibilitatea de experimenta sentimentul unei vedete creative in viata reala, afisand stiri in care utilizatorul este laudat ca un star.

Inainte ca utilizatorii sa foloseasca aplicatia pentru a afisa propriile articole pe profilul personal, Bogdan Naumovici care povesteste utilizatorilor despre ce inseamna creativitatea si cum poate fi dezvoltata. Aplicatia face parte dintr-o campanie integrata de promovare a noului model desfasurata in decurs de aproximativ 2 luni in mediile online, mobile, OOH si print.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related