Wunderman a deschis o "Fabrica de meme" romanesti pe Facebook pentru Nokia Asha

Wunderman a deschis o "Fabrica de meme" romanesti pe Facebook pentru Nokia Asha

Wunderman a dezvoltat pentru Nokia Romania aplicatia de Facebook Nokia Asha - Fabrica de Meme, ce le propune utilizatorilor de Facebook sa uite de meme-urile internationale si sa-si creeze unele personalizate, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Campania se desfasoara timp de 4 saptamani, pana pe data de 20 decembrie, si are ca obiectiv cresterea cu 10.000 a numarului de fani ai paginii si cu 5% rata de "talking about this".

Utilizatorii au la dispozitie imagini si elemente pentru a personaliza propriul meme pe care il pot apoi posta pe wall pentru a invita prietenii sa il voteze. Agentia defineste termenul de meme ca fiind "un element de divertisment creat de utilizator ce consta intr-o replica amuzanta plasata pe o imagine personalizata sau standard, imagine ce completeaza ideea exprimata in mesajul text".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related