Aplicatia "Durex B Close" incurajeaza utilizatorii sa creeze afisul de lansare al pachetului B Close

Aplicatia "Durex B Close" incurajeaza utilizatorii sa creeze afisul de lansare al pachetului B Close

[UPDATE] 50s a dezvoltat aplicatia "Durex B Close", parte a campaniei globale Durex Naked Box, care se desfasoara in perioada 20 noiembrie 2012 – 15 ianuarie 2013, informeaza un comunicat emis de agentie. Aplicatia, dezvoltata pentru pietele din Romania si Bulgaria, incurajeaza utilizatorii sa creeze cel mai bun design de print de lansare pentru pachetul B Close.

Obiectivul aplicatiei este crearea unei baze de fani care sa sustina lansarea pachetului Durex B Close in Romania si Bulgaria.

[UPDATE] La o saptamana de la lansare, aplicatia a atras 15.000 de fani noi pentru pagina de Facebook. Utilizatorii aplicatiei fie pot sa-si uploadeze un design propriu creat in alte programe de editare foto, fie pot desena afisul in programul creat special.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related