Din postura de Senior Strategic Planner, Ana-Maria Olaru (Cohn&Jansen JWT) urmareste targetul tanar pentru a crea campanii ale unor branduri ca Vodafone sau Jacobs 3in1. Nu-i de mirare ca nu se simte prea des batrana. Am provocat-o sa ne povesteasca cum iti da publicitatea abilitatea de a nu-ti pierde spiritul tanar.
O intamplare despre un moment care m-a facut sa ma simt tanara? Nu am, pentru ca mi-am ales un job intr-o industrie care se bazeaza pe asocieri neasteptate, pe descoperire si joaca cu lucruri noi, nu este un loc pentru o minte rigida, e foarte usor sa aluneci spre "batranicios" in momentul in care vii cu abordari din carti. Lucrurile se schimba atat de repede in advertising - consumatori, medii de comunicare, tipuri de campanii - incat a fi "tanar" este un must-have dincolo de orice.
Experienta pe care am acumulat-o pana acum imi este de folos, insa de multe ori o dau la o parte pentru ca, privind aceleasi lucruri din alte unghiuri, mi se deschid perspective neasteptate.
Tineretea nu este ceva la care aspir, ci este ceva ce va ramane intotdeauna parte din mine.
Ana-Maria va prezenta pe 13 decembrie, in prima zi a conferintei Romanian Youth Focus, concluziile studiului european JWT despre generatia Z "Digital in their DNA". Detalii si inscrieri pe pagina evenimentului.