Miercuri, 31 mai 2006, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu 20:00, Orange prezinta AdBreak, edita a 14-a. Tema acestei editii este festivalul local de publicitate Ad'Or. Cum a decurs festivalul? ce a fost bine? ce a fost rau? ce invataturi au tras agentiile? ce se spera pentru editia viitoare? sunt doar cateva intrebari la care invitatii acestei editii - Bogdan Naumovici, Creative Director, Leo Burnett si Mihai Coliban, Creative Director, Lowe & Partners - laureati la Ad'Or, vor incerca sa raspunda in fata publicului.
Gazda evenimentului este Mihai Anton, de la Liniile aeriene anton, iar formatul care va asigura interactivitatea este cel cu care v-ati obisuit deja: bere, servetele pentru intrebari, intrebari incomode, raspunsuri pe masura. "Probabil ca anul acesta festivalul a avut una dintre cele mai controversate editii. Important este ca Ad'Or evolueaza, invata in fiecare an, creste. Ramane ca la aceasta de editie de AdBreak sa tragem linie si sa vedem care sunt lucrurile care trebuie schimbate si care sunt cele care trebuie sa se mentina pentru a intra intr-un soi de traditie", comenteaza Mihai Anton.
"Un eveniment de anvergura Ad'Or-ului nu putea ramane nediscutat de niste carcotasi ca noi. Pe langa discutiile care tin de organizare, va fi interesant de urmarit care sunt ultimele tendinte autohtone in materie de creatie, pentru ca in ciuda absentei unor agentii importante, Ad'Or-ul ramne o referinta", declara Cristiana Badalan, din partea IQads.
AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, recomandat de 24-FUN, Cotidianul, HotNews.ro si Kiss FM.