Prin McCann Erickson, BCR aduce cel mai important turneu de tenis din Romania

Sub mesajul "Profesionistii sunt din nou impreuna", McCann/Creative Services a dezvoltat campania de imagine pentru BCR Open Romania 2004.

Conceptul creativ ales pentru spotul TV este "BCR iti aduce Open Romania", iar echipa McCann care a lucrat la crearea si implementarea campaniei a fost formata din Mirela Angelescu - Client Service; Cristina Garlan - Art Director si Radu Pilat - Copywriter.

"Am plecat de la ideea ca atunci cand esti profesionist, iti faci perfect treaba in care esti specialist. In cazul de fata, BCR este organizatorul - fapt subliniat de angajatii bancii care sunt copii de mingi, personalul auxiliar de pe teren - treaba pe care o duce cu succes la capat. Pentru ca tenismenii sa joace si publicul sa aplaude", spune Radu Pilat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related