Senior Interactive spune povestea vacutelor Napolact pe Facebook

Senior Interactive spune povestea vacutelor Napolact pe Facebook

Senior Interactive a dezvoltat partea de online pentru noua campanie Napolact ce are ca scop intarirea pozitionarii laptelui Napolact, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Campania include o componenta de owned content – "Povestile vacutelor din Ardeal" – si aplicatia de Facebook "Lapte din Ardeal".

Campania online a inceput cu expunerea pe pagina de facebook a brand-ului a povestilor vacutelor care dau laptele Napolact. Personalizate, vacutele au primit si nume precum Floarea, Zoica, Negruta, Mura sau Sura si au povestit intamplari din viata lor in inima Ardealului. Povestile apar saptamanal pentru ca utilizatorii sa inteleaga de unde a plecat laptele Napolact din paharele lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related