Pentru a marca asocierea berii Staropramen cu festivalul SOUNDCZECH, o serie de 10 concerte de muzica ceheasca contemporanta organizate in parteneriat cu Centrul Ceh in 3 orese din tara, Lowe&Partners a realizat o activare prin care si-a propus sa produca interactiune intre brand si consumatori. Potrivit unui comunicat de presa emis de GolinHarris Romania, agentia a realizat o aplicatie digitala interactiva prin care consumatorii puteau sa dezlantuie propria orchestra muzicala formata din sticle, doze si pet-uri.
Timp de o luna, in acorduri de jazz si muzica electronica, consumatorii Staropramen au fost invitati sa-si creeze propriile melodii cu ajutorul recipientelor de bere. Aplicatia care reda sunetul unei orchestre de muzica tipic pragheze putea fi activata calcand pe o suprafata sensibila pe care tastele muzicale erau doze, sticle sau pet-uri. Cei mai talentati 20 de compozitori au fost recompensati pentru inspiratia lor cu cate o sticla "cantatoare" ce reproducea un mix format din compozitiile lor.