Romanca Maria Bata pune in valoare sloganul "Luck is an attitude" in noul spot Martini

Romanca Maria Bata pune in valoare sloganul "Luck is an attitude" in noul spot Martini

Noul spot Martini ce promoveaza gama Italian Sparkling Wines o are in rolul principal pe Barbara Gonzalez, din Spania, castigatoarea Martini Royale Casting, impreuna cu celelalte 5 finaliste: Maria Bata (Romania), Helen Adamson (Estonia), Mariam Kublashvili (Georgia), Asta Valentaite (Lituania) si Anastassiya Tarassova (Kazakhstan), anunta un comunicat de presa emis de Shakeadvertising. Spotul isi propune sa duca mai departe sloganul "Luck is an attitude" si valorile stilului de viata italian, promovand spiritul ludic si bucuria de a trai.

Protagonista noii campanii a fost selectata in cadrul scouting-ului global de talente Martini Royale Casting, ce a avut ca scop gasirea persoanei potrivite care sa intruchipeze filozofia brandului. Campania a fost lansata de catre Christian Louboutin, care a fost si membru al juriului international, si s-a desfasurat in 23 tari. Castigatoarei Barbara Gonzales i s-au alaturat alte 5 finaliste alese de juriul international pentru a aparea in spotul video al campaniei publicitare. Printre acestea se numara si Maria Bata, reprezentanta Romaniei, actrita si fotomodel, in varsta de 28 de ani, din Targu Mures, care a impresionat juriul prin atitudinea sa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related