Urmatorul training IQads Kadett va fi sustinut de Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research) si va fi dedicat juniorilor care doresc sa urmeze o cariera in research.
Joi, cadetii vor afla care sunt principalele elemente care definesc aceasta industrie, ce pasi trebuie urmati la inceput de drum, cum functioneaza si cum este structurata o agentie de research sau ce etape sunt parcurse in realizarea unui studiu de cercetare de piata.
Adina lucreaza in cercetarea de piata de 12 ani. A inceput la Irsop, a lucrat apoi 7 ani in compania Synovate, in pozitia de Client Service Director. In 2008 a infiintat Unlock, o companie care si-a propus sa redefineasca valoarea cercetarii de piata in fundamentarea deciziilor de business eficiente pe termen lung.
Incepand cu 2011, Unlock Market Research si-a extins operatiunile in regiune (CEE), coordonand cercetari internationale cu impact strategic pentru business-ul clientilor sai.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.