Editia 2006 a festivalului de publicitate Ad'Or si-a desemnat castigatorii in cadrul unui spectacol de gala ce s-a desfasurat sambata, 20 mai, la World Trade Plaza Bucuresti. Pentru al patrulea an consecutiv, Leo Burnett & Target a primit titulul de agentia anului, insumand 54 de puncte calculate in functie de numarul nominalizarilor si premiilor acordate in concurs. La distanta foarte mica, in lupta pentru acest titlu s-au situat agentiile GMP si Graffiti BBDO, cu 48 de puncte, respectiv 44 de puncte.
Surpriza acestei editii s-a inregistrat la categoria Campania Anului, in cadrul careia au existat doi nominalizati, dar nici un castigator, Seat reportand premiul de 5000 de Euro pentru editia viitoare.
"Alegerea de a nu acorda premiul la Campania anului a fost una dura, dar necesara. Nici una din lucrarile inscrise in aceasta categorie nu a intrunit acea combinatie de idei fara cusur care sa demonstreze consistenta, inovatie la nivelul mass media si o tehnica exceptionala. Dar pentru viitor, acest fapt reprezinta o oportunitate imensa. Nu trebuie sa va fie teama sa actionati in acest sens! Impingeti ideile cat mai departe si distrati-va in tot acest timp!" a declarat Jason Romeyko, Presedintele Juriului Ad'Or 2006.