Aparitiile si mentionarile "Black Friday" in social media

Aparitiile si mentionarile "Black Friday" in social media

In ultimele 27 de ore, Black Friday a fost mentionat in retelele sociale de 12.349 de ori si a inregistrat un viewership estimat de 24.205.000, informeaza un comunicat emis de Tree Works. Cele mai multe mentionari inregistrate au fost pe Twitter (4.067) si cele mai multe vizualizari au fost pe Facebook (estimativ 18.171.000).

Comparativ cu Black Friday 2011, editia de anul acesta a avut de trei ori mai multe mentionari (3.533). In ceea ce priveste viewership-ul, Black Friday 2012 a generat de aproximativ 8 ori mai multe impresii estimate decat in anul precedent, cand au fost inregistrate 2.900.000 de impresii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related