Godmother a lansat in noiembrie cea de-a doua etapa a campaniei de comunicare a cardurilor Edenred, informeaza un comunicat emis de agentie. In cadrul primei etape a campaniei, agentiile de marketing au primit un DM sub forma de origami, care prezenta avantajele cardului Edenred si explica flexibilitatea cardului in functie de nevoile utilizatorilor. De asemenea, aceasta etapa a inclus si o serie de newslettere dedicate profesionistilor din agentiile de marketing si comunicare din Romania.
"Cardul Edenred Compliments Co-Branded este dezvoltat pe platforma MasterCard si functioneaza exact ca un card de debit, fara a avea un cont atasat. El poate fi personalizat in functie de dorintele fiecarei companii (cu logo, imagini corporate etc) si poate fi reincarcat de fiecare data cand doreste angajatorul, pentru ca utilizatorul sa poata beneficia de sumele respective folosind acest card de fiecare data. Este o metoda noua propusa companiilor din Romania pentru demersurile de incentivare sau bonusare a angajatilor sau colaboratorilor, ce permite si o personalizare mai mare a produsului garantand un grad mai mare de brand awareness pentru companiile care il folosesc", a declarat Corina Manole (Creative Director, Godmother).