De la client in agentie: Ioana Popa, noul CSD Godmother

Incepand cu noiembrie 2012, Ioana Popa este noul Client Service Director al agentiei Godmother, informeaza un comunicat emis de agentie. De asemenea, Ioana Popa se va implica in crearea strategiei pentru proiectele Godmother.

Inainte de a se alatura agentiei Godmother, Ioana Popa a ocupat pozitiile de Marketing Officer Wholesale Banking in cadrul ING Bank, Brand and Communication Manager la Millenium Bank si Marketing and Communication Manager pentru IBP Group. CSD-ul Godmother are 11 ani de experienta in comunicare si marketing.

"Implicarea Ioanei in activitatea Godmother aduce un plus de rigoare si in acelasi timp o perspectiva diferita asupra abordarii proiectelor, avand in vedere experienta sa indelungata 'de partea clientului'. Sunt convins ca, impreuna, vom continua sa realizam proiecte de succes, mentinand accentul pe mixul dintre know-how, eficienta, creativitate si timp de reactie" a declarat Valentin Vacarus (Managing Director Godmother).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related