Ogilvy&Mather a realizat campania de lansare pe piata a produsului Poiana Mix Surprinzator (Poiana cu fulgi crocanti, usor sarati si Poiana cu migdale caramelizate, usor sarate), informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care a fost lansata saptamana aceasta, contine executii TV, print, outdoor, online, in-store si o serie de POSM-uri speciale.
Spotul, care va fi difuzat si in alte tari, mizeaza pe combinatii neobisnuite, la nivel uman, creand o analogie intre produsul Poiana Mix Surprinzator si relatia protagonistei clipului TV cu un alt personaj.
"La nivel de executie, tot ceea ce am avut de facut a fost sa gasim acea situatie putin previzibila, actuala, relevanta pentru toata familia. Personajul principal al spotului, o fata cat se poate de rebela in aparenta, foarte echilibrata insa in alegerile care conteaza (in cazul nostru, un baiat) are un tata… exact cum nu te-ai astepta. De unde si spotul cu si pentru un mix surprinzator" au declarat Alexandra Manoila (Copywriter, Ogilvy Romania) si Adrian Marciu (Art Director, Ogilvy Romania).