23 Communication Ideas a realizat campania "Flanco. Mereu peste asteptari" centrata pe intamplari reale desfasurate in magazinele de electrocasnice si de IT&C, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care a fost lansata pe 7 noiembrie, cuprinde executii TV, online si activari in magazine.
Spotul TV prezinta imagini filmate cu camera ascunsa, imagini care surprind reactiile clientilor in timp ce angajatii Flanco demonstreaza cum functioneaza aparatura din magazine: isi usuca parul, se barbieresc sau isi pun hainele la spalat.
"Am invatat ce inseamna brandul Flanco, am studiat portofoliul de clienti, am trait experienta de cumparare din magazin, am vorbit cu oamenii Flanco, atat la sediul central, cat si in magazine. M-am simtit bine, am intalnit oameni amabili, sfaturi pertinente, o atmosfera placuta. Exact aceste sentimente trebuie sa fie transmise si prin comunicarea realizata de Flanco. Intr-o piata in care ofertele, preturile, gama de produse, numarul de magazine si raspandirea teritoriala sunt cam la egalitate, experienta de cumparare si surprizele placute care te asteapta la Flanco sunt cele care pot face diferenta", a declarat Bogdan Naumovici (Managing Partner, 23 Communication Ideas).