IQads a incercat sa afle impresiile de dupa festival a celor 12 agentii premiate si nominalizate la Ad'Or. Asa ca am trimis un set comun de cinci intrebari publicitarilor vinovati cu creativitatea. Raspund pentru voi:
Mihaela Pascu, Creative Director Saatchi & Saatchi.
Premii pentru printul de Autopromovare si Colateralul SamusocialdinRomania la Innovative media. Nominalizari cu Ciuc (Brau Union) la Spot TV - Bauturi alcoolice, Avensis (Toyota) la Print - Autovehicule si accesorii auto si Yaris (Toyota) la Colaterale - Postere.
IQads: Care sunt partile pozitive si care sunt partile negative ale acestei editii Ad'Or?
Mihaela Pascu: Pozitive: "Sanitarizarea" si criteriile onorabile de jurizare.
Negative: Prea putine lucrari.
IQads: Ce reprezinta pentru agentie rezultatele acestei editii?
Mihaela Pascu: Sunt ceea ce sunt: 5 nominalizari si 2 premii. Sec - prea putin pentru ceea ce e Saatchi & Saatchi in Romania (Unul dintre cele trei branduri cu care am iesit din comunism ... astea erau: Saatchi, Xerox si Adidas... )
IQads: Cum apreciati calitatea jurizarii?
Mihaela Pascu: O apreciez!
IQads: Ce nota dati organizarii festivalului?
Mihaela Pascu: Nu-mi place sa corectez compuneri - nici sa dau note. Mi-as dori ca festivalul sa ajunga la o anvergura europeana.
IQads: Ce asteptari aveti de la Ad'or 2007 si ce obiective aveti pentru agentie la viitoarea editie?
Mihaela Pascu: Lucrari excelente - multe lucrari excelente.