Leo Burnett este "Agentia Anului" la Ad'Or, pentru al patrulea an consecutiv. Gala de premiere a festivalului, aflat la editia a sasea, a aratat o competitie mult mai strinsa decit o prevedeau pronosticurile de dinaintea evenimentului.
Doi sau nici unul
"Juriul a fost hotarit anul acesta", a spus Andi Moisescu in deschiderea festivitatii, dar in ceea ce priveste statuetele celor mai importante categorii din concurs - "Campania anului", "Cel mai bun spot TV" si "Cel mai bun Ad de presa", s-a dovedit a fi mai degraba invers. Dintre cei doi nominalizati la "Campania anului", nici GAV Scholz & Friends cu "Gradina de Sud" si nici Lowe & Partners cu "Dakino" nu au plecat cu statueta acasa. "Nu a fost destul", a explicat Jason Romeyko, presedintele juriului si Regional Creative Director Saatchi & Saatchi Varsovia, adaugind ca un spot bun si doua printuri nu sint suficiente pentru a lua statueta pentru campanie. Surplusul creativ a compensat insa in categoriile "Cel mai bun spot TV" si "Cel mai bun Ad de presa", care au avut fiecare cite doi cistigatori. Premiul pentru spotul TV-ul a fost impartit de Leo Burnett (Batman, Teletech), cu cei de la Mercury Promotions (De-a v-ati ascunselea, Autoritatea Nationala pentru Protectia Copilului si Adoptie), iar cel pentru Ad-ul de presa de Graffiti BBDO (Magic FM) cu Lowe & Partners (DaKino).