[Studiu de caz] Campanie de educare despre beneficiile ceaiului verde, realizata de GolinHarris Bucuresti pentru PepsiCo & Unilever

[Studiu de caz] Campanie de educare despre beneficiile ceaiului verde, realizata de GolinHarris Bucuresti pentru PepsiCo & Unilever

Pe o piata de cafea, reusita GolinHarris Bucuresti si Pepsi&CO & Unilver de a atrage atentia mass media si a influentatorilor asupra beneficiilor ceaiului verde a fost premiata cu doua premii Silver la editia a 10-a a competitiei Romanian PR Award. Vedeti mai jos studiul de caz al campaniei The Green TeaUnion:

Campanie: The Green TeaUnion
Client: PepsiCo & Unilever / Lipton
Agentie: GolinHarris Bucuresti
Medium: PR  
Perioada campaniei: februarie – iunie 2012
Premii: Silver Award for Excellence la categoria Media Relations; Silver Award for Excellence la categoria PR pentru Marketing – Produse si servicii noi

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related