Notorious a pregatit o campanie speciala de promovare si un eveniment de lansare gradios.

La deschiderea celui de-al saselea magazin din Romania, Notorious a pregatit pentru Bricostore o campanie de promovare speciala, desfasurata intre 17 si 28 mai in presa, outdoor si radio. Luand in considerare locatia - Feeria, cel mai mare centru comercial din sud-estul Europei - si dimensiunile impresionante ale magazinului, 14.000mp, conceptul "cel mai mare" a fost folosit firesc in conturarea comunicarii Bricostore.

Evenimentul de lansare s-a pastrat si el "a la grande", invitati fiind cel mai mare band, Big Band-ul Radiodifuziunii Romane dirijat de Ionel Tudor si trupa Mandinga. Special pentru acest eveniment Mandinga a pregatit un show de exceptie in care au evoluat pentru prima data cei 3 solisti, 27 de instrumentisti si 2 dansatoare. Un alt moment asteptat cu interes de invitati a fost cel al tragerii la sorti a 10 norocosi pentru un tur cu elicopterul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related