Ne-am abonat la notificarile paginii de Facebook si ale contului de YouTube John Lewis dupa ce retailer-ul a anuntat ca va dezvalui intai online reclama de Craciun pentru sezonul asta. Inca de ieri au scris publicatiile de media & advertising despre lansarea spotului, care devine un eveniment in sine, promovat printr-un spot de teasing.
Stiam deja ca vom vedea povestea unui om de zapada care trece printr-o adevarata aventura in cautarea celui mai frumos de cadou pentru prietena lui, “oama” de zapada. Stiam si ca melodia din spot e un cover facut de Gabrielle Aplin dupa melodia “The Power of Love” (interpretata in varianta originala de Frankie Goes to Hollywood). Stiam ca filmarea a avut loc in Noua Zeelanda si ca mesajul campaniei e “Give a little more love this Christmas”, celebrand eforturile celor care vor sa ofere mai mult de sarbatori. Stiam ca trebuie sa ne asteptam la ceva emotionant, in linie cu celelalte spoturi de Craciun ale retailer-ului. Si acum vedem intreaga poveste, in spotul “The Journey”:
Spotul continua strategia John Lewis de a crea reclame care pun un nod in gat celor care le privesc, strategie care s-a dovedit si eficienta: propunerea agentiei Adam & Eve pentru John Lewis, numita "Making the nation cry… and buy", a luat de curand Grand Prix la IPA Effectiveness Awards, dupa ce a generat in doi ani cresteri in vanzari de peste 1 miliard de lire si un profit de 261 milioane de lire.
Daca mai aveti batiste la-ndemana, urmariti si spotul de anul trecut. "The long wait" e regizat tot de Dougal Wilson, iar pe coloana sonora e un cover dupa melodia "Please, please, please, let me get what I want" (interpretata in original de The Smiths) creat de Slow Moving Millie. Luke Sullivan spunea despre spoturile cu final neasteptat ca nu au rost vazute a doua oara, dar cumva reclama de aici are acelasi efect puternic de fiecare data.