Rebranding si campanie de relansare a gamei Lactag, semnate de AdVenture

Rebranding si campanie de relansare a gamei Lactag, semnate de AdVenture

Odata cu adaugarea in portofoliul de clienti a producatorului de lactate Lactag, AdVenture a dezvoltat rebranding-ul companiei si campania de relansare "Pe Gustate!", informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Incepand cu aceasta luna noile ambalaje ale produselor Lactag dezvoltate de AdVenture vor fi prezente in magazine. Noua identitatea se bazeaza pe valorile brand-ului care este unul traditional, dar cu valente moderne.

Aceste valori ale brand-ului, impreuna cu noua politica comerciala si de marketing au dus la abordarea unui nou concept de comunicare menit sa evidentieze naturaletea, prospetimea si gustul produselor companiei. Campania “Pe gustate!”, ce marcheaza relansarea gamei traditionale Lactag, va fi promovata online, in social media si prin spoturi radio, desfasurandu-se in Bucuresti si alte 17 judete in care compania are o prezenta constanta la raft.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related