Marius Moga, endorser in campania de lansare a Ford B-MAX in Romania

Marius Moga, endorser in campania de lansare a Ford B-MAX in Romania

Ogilvy Romania a dezvoltat campania de comunicare pentru lansarea Ford B-MAX in Romania, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Masina se pozitioneaza ca fiind sportiva, compacta si dotata cu tehnologii care pana acum erau disponibile doar la masinile de clasa C sau D, iar taget-ul vizat este definit mai degraba de criterii psihografice decat demografice. Astfel, modelul B-MAX se adreseaza celor deschisi la nou, optimisti si independenti, spontani, indrazneti, dar relaxati, care nu simt nevoia sa epateze, dar cauta lucruri de calitate, cu care sa se simta confortabil.

Solutia creativa gasita de agentie a fost asocierea cu imaginea lui Marius Moga, alegerea fiind justificata de potrivirea personalitatii vedetei cu valorile brand-ului. Profitand de legatura endorser-ului cu emisiunea Vocea Romaniei, campania va include si un parteneriat cu talent show-ul produs de MediaPro. Asocierea cu Vocea Romaniei, dezvoltata de MindShare Media, contine momente ale sponsorului difuzare in fiecare emisiune, insotite de insertii grafice si de product placement.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related