Ogilvy Romania a dezvoltat campania de comunicare pentru lansarea Ford B-MAX in Romania, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.
Masina se pozitioneaza ca fiind sportiva, compacta si dotata cu tehnologii care pana acum erau disponibile doar la masinile de clasa C sau D, iar taget-ul vizat este definit mai degraba de criterii psihografice decat demografice. Astfel, modelul B-MAX se adreseaza celor deschisi la nou, optimisti si independenti, spontani, indrazneti, dar relaxati, care nu simt nevoia sa epateze, dar cauta lucruri de calitate, cu care sa se simta confortabil.
Solutia creativa gasita de agentie a fost asocierea cu imaginea lui Marius Moga, alegerea fiind justificata de potrivirea personalitatii vedetei cu valorile brand-ului. Profitand de legatura endorser-ului cu emisiunea Vocea Romaniei, campania va include si un parteneriat cu talent show-ul produs de MediaPro. Asocierea cu Vocea Romaniei, dezvoltata de MindShare Media, contine momente ale sponsorului difuzare in fiecare emisiune, insotite de insertii grafice si de product placement.