Ocupand pana recent functia de Client Service Director, Andreea Nemens devine incepand din aceasta luna Director Executiv al agentiei GMP Advertising, urmand ca Felix Tataru sa ocupe functia de Director general, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Din noua functie Andreea va coordona activitatea operationala agentiei, departamentele de client service, creatie, strategie, productie AV si print, graphic design si DTP. Felix Tataru va avea atributiuni de reprezentare, strategie si integrare mai buna a serviciilor oferite de agentiile partenere.
"Am ajuns in GMP acum 4 ani, exact cand agentia isi definea o noua misiune, spuneam ca vrem 'sa ajutam brandurile sa ajute oamenii'. Un an mai tarziu, la Cannes, Droga propovaduia deja asta prin campanii si aparea o noua distinctie, Grand Prix for Good. Am vazut apoi in fiecare an in GMP cat de greu e sa iti pastrezi misiunea si sa ramai competitiv. Dar asta presupune o provocare. Sa facem din GMP Advertising o agentie foarte creativa, careia ii pasa de cum poate influenta in bine, prin comunicare, vietile oamenilor", a declarat Andreea Nemens (Director Executiv, GMP Advertising).