Experience Halo, eveniment neconventional pentru lansarea Halo 4 de la Xbox

Experience Halo, eveniment neconventional pentru lansarea Halo 4 de la Xbox
Sursa: Getty Images - Halo - Xbox 360

La 5 ani de la lansarea Halo 3, Xbox a anuntat aparitia versiunii Halo 4, disponibila incepand cu 6 noiembrie. Pentru a marca evenimentul, brandul a recreat universul Halo in cateva locuri reprezentative din Liechtenstein, printre care si un castel din secolul al 13-lea. La actiunea Experience Halo au luat parte 70 de reprezentanti ai presei alaturi de fani infocati Halo (cunoscuti sub numele de Halo Nation) din 16 tari.

Un trailer de 20 de secunde arata cateva dintre transformarile prin care a trecut Liechtenstein odata cu aparitia United Nations Space Command (UNSC), urmand ca in cursul saptamanii sa apara un clip complet al actiunii.

Mai multe detalii din spatele instalatiei din Liechtenstein sunt aratate in clipul de making of:

Povestea versiunii Halo 4 il are in centru pe Master Chief, eroul seriei, care se intoarce sa isi implineasca destinul: sa invinga raul care ameninta soarta intregului univers.

Pe 18 noiembrie, in cadrul emisiunii "Late Night with Jimmy Fallon" a fost lansat trailerul de prezentare al seriei, "Scanned", creat de multipremiatul David Fincher si de Tim Miller. Acesta arata cum noul inamic al lui Master Chief scaneaza slabiciunile eroului in timp ce e in cautarea sursei care ii da putere.

"Halo e unul dintre cele mai cunoscute simboluri ale lumii SF, caracterizat de o profunzime ce permite construirea unor povesti care se imbina extraordinar cinematic si emotional. E o onoare sa putem spune o poveste care exploreaza fatetele pana acum nedezvaluite ale calatoriei lui Master Chief. Scopul nostru e sa cream un blockbuster, un trailer de calitate demna de Hollywood, care sa ridice stacheta in ce priveste comunicarea premiata pe care o mosteneste Halo si care sa tina fanii in priza pentru intoarcerea lui Master Chief, a spus Tim Miller.

Brandul a anuntat ca protagonistii jocului au nevoie de intariri, astfel ca ii cheama la casting pe fanii seriei (din Regatul Unit, Franta, Germania si Spania) pentru a putea participa la filmarea unora dintre spoturile de promovare.

Granita dintre lumea reala si lumea Halo a devenit tot mai fina odata cu lansarea Halo 3. "Believe", campania de promovare a versiunii Halo 3, e recunoscuta ca cea mai mare lansare din divertisment a tuturor timpurilor, precizeaza Campaign. Pentru a-si indeplini obiectivul de a vinde 1.5 milioane de copii ale Halo 3 in primul an de la lansare, a fost nevoie ca jocul sa devina atragator nu doar pentru fanii seriei, ci si pentru publicul altfel neinteresat de joc. Astfel, concurenta a depasit categoria jocurilor video si a fost extinsa la industria de entertainment. Mai multe actiuni neconventionale au facut ca Master Chief, personajul principal din Halo, sa fie perceput ca un erou. Realizarile lui Master Chief au fost celebrate in Muzeul Umanitatii, prin construirea unor statui in mai multe orase sau prin aplicarea unor placute comemorative pe strazi. In cinema a fost organizata o expozitie a unui fotograf de razboi fictiv care a surprins bataliile purtate de eroul seriei. Una dintre lupte a fost surprinsa in spotul "Believe":

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related