Clipul de prezentare TEDxBucharest, realizat de The Wannabes

Grupul The Wannabes a realizat spotul TEDxBucharest, demonstrand ca evenimentul poate fi prezentat si fara cuvinte, doar prin sunet, miscare si culoare.

Procesul de productie a implicat luni de discutii, intalniri si brainstorminguri, 27 de idei initiale, 15 perechi de maini, un cameraman, 1 bidinea in miniatura, un compas, 10 inghetate, doua zile de filmari, o saptamana de editare.

Toate acestea au dus la mesajul "Driven by meaning", rezumat de organizatorii evenimentului astfel: "Toti avem un punct de plecare si o tinta, un punct de sosire. Dar ceea ce conteaza in viata este felul in care ne trasam drumul dintre punctele X si Y. Lungimea lui, dificultatea, culoarea, textura. Este ceea ce da sens existentei noastre."

The Wannabes sunt un grup de prieteni, corporaRtisti, cum se numesc chiar ei, care se ocupa cu realizarea de scurtmetraje, videoclipuri muzicale, clipuri publicitare si multe altele. Grupul a fost fondat oficial in ianuarie 2012, odata cu realizarea unui remake de 60 de secunde pentru competitia de scurtmetraj Jameson Empire Done In 60 Seconds.

TEDxBucharest isi propune sa fie punctul de pornire pentru noi colaborari si proiecte pentru comunitatea de antreprenori, oameni de afaceri si sectorul nonguvernamental. Cea de-a patra editie a TEDxBucharest va debuta pe 16 noiembrie, la Palatul Parlamentului, si va reuni peste 1000 de participanti, lideri din domenii precum PR, marketing, design, IT, arhitectura sau juridic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related