Detaliile dramatice exploatate in campania de promovare a celui de-al doilea sezon "In deriva"

Detaliile dramatice exploatate in campania de promovare a celui de-al doilea sezon "In deriva"

[UPDATE] Propaganda a realizat campania de promovare "Drama e in detalii" pentru cel de-al doilea sezon al serialului "In deriva" produs de HBO, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care se desfasoara in perioada octombrie – noiembrie 2012, cuprinde executii OOH, online si neconventionale.

Conceptul campaniei porneste de la actiunea declansata de aspectele subtile ale unei situatii sau de furtunile interioare ale personajelor, dramatizand emotiile traite de protagonistii serialului.

In pasajul de la metrou Universitate (Bucuresti) a fost expus titlul serialului "In deriva" sub forma de litere volumetrice, pe care sunt reprezentate – sub forma de basoreliefuri – drame din timpul sedintelor de psihoterapie prezentate in episoade.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Mihai Grecea
acum 12 ani
Filmul/clipul Making Of HBO In Deriva Frunze a fost realizat de Easyfilm.ro cu sprijinul agentiei Propaganda, pentru HBO Romania. Regia: Mihai Grecea. Director de imagine: Paul Ticu Asta ca sa fie stirea completa :)


Branded


Related