Cum am fost cu publicitarii romani la catedra lui Andrei Plesu

Cum am fost cu publicitarii romani la catedra lui Andrei Plesu

"Gata-gata acum dau print si chem un taxi", "imediat sa dau un telefon", "clientul vrea altceva acum, schimbam tot pana maine". Stiti voi, chestii din astea care ne streseaza mai mult decat e sanatos, momente de care ne aducem aminte cu ciuda cand ne cedeaza imunitatea sau cand ne primim morala de la doctori. De multe ori viata unui publicitar e intesata cu chestii din astea, oricat de boemi ar parea ei din afara.

Intr-o luni care anunta o saptamana haotica, fugind de la alta conferinta unde se vorbea de indicatori de brand, recesiune si ROI, am ajuns la "Talk After Work". In ciuda numelui, evenimentul era programat cam in miezul zilei, cand se tin sedintele alea serioase si se stabilesc directii. La intrarea in hotel publicitarii veneau si ei in graba si parca mai ferchezuiti decat de obicei, pregatindu-se pentru un eveniment special.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related