Avioanele NESCAFE Alegria, doborate in oras de catre THE SECRET SERVICE

Avioanele NESCAFE Alegria, doborate in oras de catre THE SECRET SERVICE

THE SECRET SERVICE a creat pentru NESCAFE Alegria campania "Cafea nu gluma, cu premii nu avioane!" ce isi propune sa transforme momentul de consum al cafelei dintr-unul pe fuga intr-o experienta ce combina cafeaua cu timpul de calitate. Potrivit informatiilor oferite de reprezentantii agentiei, campania include 3 spoturi TV, un spot radio, executii neconventionale outdoor, materiale la punctul de vanzare si o componenta online.

Spoturile TV, primele realizate de NESCAFE Alegria in Romania, prezinta pauzele de cafea ale participantilor la promotie care se transforma astfel in piloti de vanatoare de premii. Filmarea s-a desfasurat in caderi libere sau cu parasuta de la 4.000 de metri inaltime, iar protagonistii sunt de fapt parasutisti, tot ei fiind si operatori de imagine si, uneori, consultanti in materie de regie.

Campania s-a remarcat si prin cateva executii neconventionale cu avioane doborate in oras sau pe raul Dambovita.

In aceeasi maniera, promotia a fost prezentata si in cadrul emisiunii "Neata cu Razvan si Dani", in studioul careia a aterizat un alt avion. Prezentatorii au jucat Avioane atat intre ei, cat si cu telespectatorii care puteau castiga premiile in direct. La fel se intampla si in programul matinalului de la PRO FM, ai carui DJ-i au avut sesiuni intense de joc.

Spotul radio porneste de la o sesiune de DJ-ing live in studio, la care a fost adaugata postproductie pentru a reda sunetul specific jocurilor de tip simulator. 

Materialele de la punctul de vanzare imbraca diferite forme, de la postere, people stopper-e, wobbler-e 3D cu avioane si pana la brosuri cu tabla de joc care permit notarea loviturilor pe parcursul sesiunii de joc. De asemenea, o mare parte dintre automatele NESCAFE Alegria au fost decorate asemenea consolelor din salile de jocuri electronice. Campania are si o componenta de online prin site-ul dedicat si comunicarea pe pagina de Facebook a brand-ului.

Mecanismul promotiei

Pentru a castiga unul dintre cele 250 de ceasuri Certina consumatorii trebuie sa joace "Avioane" si sa doboare cele trei avioane ascunse pe tabla de joc de 10x10 patratele.

Fiecare lovitura presupune expedierea unui SMS care sa contina un cod unic de pe paharul visiniu de la automatele NESCAFE Alegria urmat de # si de campul vizat de pe tabla de joc. O sesiune de joc dureaza maxim opt ore si presupune un numar maxim de 7 lovituri. Participarea la promotie se poate face si online, iar sesiunile de joc initiate prin SMS pot fi continuate pe site si viceversa. Astfel, mecanismul promotiei vrea sa asigure faptul ca toate codurile sunt castigatore, diferenta facandu-se la modul de joc al participantului.

"Campania 'Cafea nu gluma, cu premii nu avioanee!' consfinteste intrarea contului Nestle Professional in portofoliul THE SECRET SERVICE in urma castigarii pitch-ului din luna aprilie la care au participat agentii cu pretentii de pe piata", a declarat pentru IQads Mihai Ene (Creative Director, THE SECRET SERVICE).

Echipa THE SECRET SERVICE implicata in campanie este formata din: Mihai Ene (Director de Creatie si Copywriter), Adina Sorescu (Director de Strategie), Dragos Gheorghiu (Art Director), Radu Pop (Art Director, ilustrator si retoucher), George Grosescu (Art Director), Alina Cranga (Account Manager), Mihai Girip (Sound Designer).

Din partea NESTLE Professional au coordonat: Ovidiu Tunaru (Country Business Manager, Nestle Professional), Catalin Iancu (Channel & Brand Manager) si Catalina Stancu (Junior Channel Manager).

Mediapost Hit Mail a dezvoltat special pentru aceasta campanie o platforma complexa de SMS si online pentru a face posibila functionarea mecanismuluis promotiei.

Filmarile au fost facute de casa de productie Trilogy film, postproductia fiind asigurata de Animotion. Shooting-ul foto este produs de Red Carpet Studio, iar implementarea media e asigurata de Zenith.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related