Media planning si buying pentru Unilever, gestionate de Mindshare

In urma unui pitch la care au mai participat retelele OMD si Initiative, Unilever a ales Mindshare pentru a administra serviciile de media planning si buying pentru Europa Sudica si Centrala (Romania, Bulgaria, Serbia, Macedonia, Moldova, Albania, Kosovo), informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

In Romania colaborarea dintre Mindshare si Unilever dateaza din 1999, compania organizand pe parcurs 3 pitch-uri globale si mai multe regionale. Tot din Romania sunt coordonate activitatile de media buying si planning ale Unilever in tari din Sud-Estul Europei, precum Bulgaria, Serbia, Macedonia si Republica Moldova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related