McCann Erickson a creat campania "Romanii sunt destepti", care a fost premiata cu Grand Prix la categoria "Integrated Campaigns" in cadrul celei de-a XX-a editii Cresta International Advertising Awards, potrivit unui comunicat emis de Cresta Awards. Cresta International Advertising Awards rasplateste creativitatea in cadrul a unsprezece categorii TV/Cinema/Online Film; Integrated Campaigns; Press; Interactive; Outdoor; Design; Promotions & Incentives; Radio; Crafts; Direct Marketing si Ambient Media. Anul acesta in competitie au fost inscrise 51 de tari cu 261 de ad-uri.
Alaturi de McCann Erickson, castigatoare de premii Grand Prix au fost si agentiile BETC Paris cu "The Bear" pentru CANAL + la categoria "TV/Cinema/Online Film" si "Crafts", BBDO Proximity Berlin GmbH cu "smart EBALL" pentru smart fortwo la categoria "Ambient Media", Serviceplan Munchen cu "The Solar Annual Report" pentru Verband Austria Solar la categoria "Direct Marketing" si "Design" si Arnold Worldwide Boston cu "Hope/Apathy/Mentor" pentru City Year la categoria "Press".