[UPDATE] Pentru a anunta o noua extragere, agentia a lansat astazi si un spot online in care paznicii posetelor sunt surprinsi de camerele de luat vederi in momentul in care "cedeaza tentatiei".
Pornind de la puterea tentatiei, definitorie pentru discursul Kinder Bueno, The Secret Service a dezvoltat campania "100 de posete" in care mizeaza pe faptul ca o tentatie nu vine niciodata singura, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii agentiei.
Agentia i-a dat un twist clasicului "trimite codul unic prin SMS" si a transformat mecanismul promotiei intr-o modalitate de a crea un club exclusivist al posesoarelor celor 100 de posete de lux oferite ca premii. Dupa ce se inscriu online sau prin SMS, castigatoarele desemnate prin trageri la sorti ajung apoi sa-si roteasca saptamanal posetele intre ele. Astfel, fiecare dintre ele poate afisa pana la 12 posete diferite. La final, ultima poseta primita ii ramane in posesie definitiv, iar castigatoarea poate oricand sa iasa din circuit, pastrand poseta preferata.