The Secret Service tenteaza femeile cu posete in campania neconventionala pentru Kinder Bueno

The Secret Service tenteaza femeile cu posete in campania neconventionala pentru Kinder Bueno

[UPDATE] Pentru a anunta o noua extragere, agentia a lansat astazi si un spot online in care paznicii posetelor sunt surprinsi de camerele de luat vederi in momentul in care "cedeaza tentatiei".

Pornind de la puterea tentatiei, definitorie pentru discursul Kinder Bueno, The Secret Service a dezvoltat campania "100 de posete" in care mizeaza pe faptul ca o tentatie nu vine niciodata singura, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii agentiei.

Agentia i-a dat un twist clasicului "trimite codul unic prin SMS" si a transformat mecanismul promotiei intr-o modalitate de a crea un club exclusivist al posesoarelor celor 100 de posete de lux oferite ca premii. Dupa ce se inscriu online sau prin SMS, castigatoarele desemnate prin trageri la sorti ajung apoi sa-si roteasca saptamanal posetele intre ele. Astfel, fiecare dintre ele poate afisa pana la 12 posete diferite. La final, ultima poseta primita ii ramane in posesie definitiv, iar castigatoarea poate oricand sa iasa din circuit, pastrand poseta preferata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related