Geoffrey Hantson, Creative Director la Duval Guillaume Modem, numita agentia de media a anului si cea pe care o urmarim cu cel mai mare interes in materie de virale, a vorbit la conferinta IAB Forum despre cum se face un clip viral care nu gadila doar orgoliul agentiei, ci da rezultate si pentru brand. Dupa cele aproape 40 de milioane de vizualizari ale spotului TNT - "We know Drama", al doilea spot ca numar de share-uri din lume, si alte neconventionale pe care sigur le-ati vazut in newsfeed anul asta, putem sa spunem cu incredere ca Geoffrey e omul cu care trebuie sa vorbesti despre virale. Vedeti mai jos ce munca e in spatele clipurilor pe care le-am share-uit anul asta, cum se masoara succesul unui viral dincolo de numarul de vizualizari, cum poti sa tii utilizatorul in fata calculatorului pana la sfarsit si cum contribuie seeding-ul la viralizare.
Geoffrey Hantson (Duval Guillaume Modem) despre virale: Nu spune o poveste, da-le oamenilor ceva de povestit
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: