Dilema antreprenorului modern: Public Relations sau "piar"?

Pentru multi intreprinzatori mici si mijlocii, PR-ul este inca un moft pe care si-l permit doar cei care n-au ce face cu banii. Atata vreme cat nu pot introduce in contabilitate decat cheltuielile pentru PR, nu si veniturile, acesta pare mai abstract ca metafizica. PR-ul nu vinde imediat precum promotiile si publicitatea, rezultatele nu se vad in cifre. PR-ul se vede in faptul ca firma are o buna reputatie pe piata si, in cele din urma, se ridica in mod sanatos si sigur printre alte sute de mii de firme, fara a apela la retete spectaculoase.

Previziunile legate de integrarea europeana sunt sumbre pentru IMM-uri. Putem sa ne facem o idee despre ce le asteapta daca ne gandim ca, dupa integrare, in Ungaria au disparut 50% din acestea, iar in Polonia 70%. Se poate spune ca, in momentul de fata, micii intreprinzatori au doua variante: sa astepte resemnati falimentul sau sa-si faca planuri de depasire a situatiei si poate chiar sa profite de pe urma aderarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related