Saatchi & Saatchi a dezvoltat noua campanie de imagine pentru lantul de farmacii Sensiblu prin care brandul isi propune cresterea notorietatii si consolidarea pozitiei de lider pe piata de retail farmaceutic, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.
Campania, lansata la inceputul lunii octombrie, consta intr-o serie de spoturi TV – unul de 60 de secunde alte 5 de 25 de secunde - materiale disponibile in farmacii, o campanie radio si una online.
"Conceptul 'O simfonie de oameni' a raspuns cel mai bine briefului clientului si viziunii strategice a brandului. Suntem incantati ca am fost alesi de Sensiblu sa ducem la urmatorul nivel un brand premium cu o istorie atat de bogata. Campania Sensiblu este una emotionala, care isi doreste sa se adreseze tuturor varstelor si claselor sociale, tuturor meseriilor si tipurilor de personalitati - pentru ca Sensiblu este o farmacie care are tot ce trebuie”, a declarat Cristina Iordanescu (Deputy Managing Director, Saatchi & Saatchi).