Giuseppe Dadio creeaza feluri de mancare inspirate de utilizatori intr-o aplicatie de Facebook pentru Billa

Digital Star a creat aplicatia de Facebook care incurajeaza fanii paginii Billa Romania sa devina sursa de inspiratie pentru bucatarul Giuseppe Dadio, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE. Aplicatia a fost creata sub umbrela "Billa exact pe gustul meu", pe platforma de comunicare lansata pe 13 septembrie.

Aplicatia foloseste informatiile publicate pe profilurile utilizatorilor pentru a genera un fel de mancare personalizat. In patru saptamani de la lansare, numarul de fani ai paginii Billa Romania a crescut de la 12.000 la peste 60.000.

Billa Romania a ales agentiile Digital Star, care ofera servicii de comunicare online si social media in contextul lansarii campaniei, si Starcom MediaVest care gestioneaza componenta de media

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related