Aproximativ 10.000 de articole si comentarii in presa scrisa si online despre campania "Vezi dincolo de limite"

Aproximativ 10.000 de articole si comentarii in presa scrisa si online despre campania "Vezi dincolo de limite"

Campanie: Vezi dincolo de limite

Client: Dolce Sport, Romtelecom

Agentie: Webstyler si GMP

Medium: online

Perioada campaniei: 12 iulie – 12 august

I. Descriere
Fiind una dintre televiziunile care a transmis Olimpiada, Dolce Sport a dorit sa faca mai mult de atat si sa vorbeasca romanilor despre spiritul olimpic. Ideea campaniei a fost de a provoca un biciclist cu deficit vizual (Florin Georgescu) sa parcurga intregul drum din Romania si pana la Jocurile Olimpice de la Londra pe bicicleta (in tandem), ca un manifest pentru depasirea limitelor.

Acest drum trebuia parcurs in 20 de zile, pentru ca Florin sa ajunga la Londra in timpul Olimpiadei. De asemenea, Florin a filmat intreaga experienta cu o mini-camera video montata pe casca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related