Competitie dedicata studentilor si masteranzilor romani, marca ABSOLUT VODKA

ABSOLUT VODKA lanseaza si in Romania competitia internationala ABSOLUT BUSINESS GAME dedicata studentilor in ani terminali si masteranzilor pasionati de branding, strategie, digital si creatie, potrivit unei informari de presa emise de Grey-G2 Romania. Echipa castigatoare din Romania va fi premiata cu o excursie de 5 zile la Paris unde se va desfasura finala internationala din  martie 2013, iar cea mai buna echipa dintre cele 13 participante va fi premiata cu un internship intr-una din companiile Pernod Ricard.

Competitia este promovata pe pagina de Facebook ABSOLUT Romania, in universitatile si campusurile bucurestene, in parteneriat cu organizatii studentesti precum AIESEC, in revistele studentesti Carevasazica si Ambition si in 24FUN.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related