McCann Worldwide semneaza prima campanie nationala pentru segmentul de vending Doncafe

Strauss Romania si McCann Wroldwide organizeaza in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie campania promotionala "Asculta sunetul premiilor Doncafe" - prima campanie la nivel national ce vizeaza segmentul de vending Doncafe, informeaza un comunicat de presa emis de IMAGE PR.

Campania va fi promovata atat in mediu online, cat si in offline prin website dedicat, pe pagina de Facebook Doncafe, la punctele de vending Doncafe si in parteneriat cu radio ZU (spot radio, interventii ale DJilor, pe pagina de Facebook si pe site).

"Campania este construita in jurul diferentiatorului principal al Doncafe vending – cafea din boabe proaspat macinate. Sunetul rasnitei din automatele de cafea anunta nu doar prepararea unei cafele deliciose si aromate, ci si premiile 'rasunatoare' ce pot fi castigate", declara reprezentantii Strauss Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related